BYE Slagharen, HELLO Cape Town - Reisverslag uit Kaapstad, Zuid-Afrika van lotte Smit - WaarBenJij.nu BYE Slagharen, HELLO Cape Town - Reisverslag uit Kaapstad, Zuid-Afrika van lotte Smit - WaarBenJij.nu

BYE Slagharen, HELLO Cape Town

Door: Lotte Smit

Blijf op de hoogte en volg lotte

25 Augustus 2014 | Zuid-Afrika, Kaapstad

--------

Een waarbenjij.nu pagina hoort er gewoon een beetje bij? Op deze manier kunnen jullie lezen wat ik zoal uitspook de komende vijf maanden in Zuid-Afrika...

''Ik vind het doodeng'', ''Ik wil niet dat je gaat'', ''Ga nooit alleen op pad''.. dat hoor ik de laatste dagen steeds meer om mij heen van lieve zorgzame mensen. Ik zal over een week toch echt gaan want there is no turning back now. Alleen waar blijft het besef? Deze week zal zo voorbij gaan maar in deze week heb ik natuurlijk zoals gewoonlijk helemaaal vol gepland met mensen die ik nog een knuffel moet brengen, maar die koffer zal toch ook echt moeten worden ingepakt.

Even terug komen op de titel; ''BYE Slagharen, HELLO Cape Town''. Al maanden ben ik bezig met voorbereidingen treffen voor mijn buitenland stage via de organisatie 4exchange. Deze organisatie heeft samen met mij gezocht naar een passende stage en onderkomen.

Ik zal 2 Sept. na een helse vlucht van 19 uur landen in Kaapstad landen en begeleidt worden naar mijn hotel, genaamd het best western hotel. Samen met Martine (studiegenootje) zal ik mij hier de komende maanden settelen.

een hotel? Ja, maar liefst twee zwembaden en elke week een verschoond bed..maar daar zullen we niet meteen optimaal van kunnen genieten omdat we de volgende dag meteen al naar stage moeten (hardcore life). Ik zal stage gaan lopen bij Yabonga, een organisatie die zich van oorsprong inzet tegen aids/HIV en daar om heen verschillende projecten heeft opgezet. Denk aan weeshuizen, projecten in de townships (sloppenwijken) en voorlichtingen geven over healthy skills.

Ik heb enorm veel zin in stage en ik weet dat het vooral praktijk gericht zal zijn maar dat vind ik juist geweldig. Kleine dingen uitvoeren wat juist een groot gebaar zal zijn :)



Tot het volgende verslag,


kusjes Lotte

  • 25 Augustus 2014 - 11:09

    Jolien:

    Lieve Lotte,

    Ik wens je echt heel veel plezier en heel veel leerplezier.
    Ik weet zeker dat het goed gaat komen en dat je het daar heel leuk gaat hebben!
    Ik zie je de 31ste nog om een dikke knuffel te geven!

    Kusjes en knuffel

    Jolien

  • 31 Augustus 2014 - 15:23

    Martha:

    Lotte, heel veel succes en plezier. Goede reis!!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Zuid-Afrika, Kaapstad

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

25 Augustus 2014

BYE Slagharen, HELLO Cape Town
lotte

Actief sinds 24 Aug. 2014
Verslag gelezen: 198
Totaal aantal bezoekers 5053

Voorgaande reizen:

02 September 2014 - 04 Februari 2015

South-Africa

24 Augustus 2014 - 31 December 2014

Mijn eerste reis

Landen bezocht: