fish murder - Reisverslag uit Kaapstad, Zuid-Afrika van lotte Smit - WaarBenJij.nu fish murder - Reisverslag uit Kaapstad, Zuid-Afrika van lotte Smit - WaarBenJij.nu

fish murder

Blijf op de hoogte en volg lotte

06 September 2014 | Zuid-Afrika, Kaapstad

Hallo iedereen!

Oke, ik heb een probleem.. echt een probleem, ohoh... vanaf gisteren ben ik er achter gekomen.. in de kroeg..Die afrikaanse wijn! die is echt goddelijk lekker. Beste wijn ooit!!! Zo lekker dat er geen glazen werden besteld maar flessen wijn aan de bar.

Voordat we naar de kroeg gingen hebben we wat gedronken bij onze buren. Hier wonen twee heerlijke nuchtere meiden waar Martine en ik het goed mee kunnen vinden. We hebben gezellig wijntjes gedronken waarna we naar de kroeg JC gingen. Deze kroeg zit bij ons hotel in. Daarna zijn we met een groep de stad ingegaan om de bar aan te tikken en een dansje te wagen op de dansvloer.

Eenmaal thuis s'nachts ging ons buurmeisje die wel een beetje tipsy was een poging tot tosti's bakken doen. Zij hebben in huis een aquarium met vissen waarvan het eigenlijk een mystery is hoe die daar is gekomen. Ik zelf vond de visjes best gezellig, maar dat meisje was druk aan het vertellen terwijl ze bezig was met die tosti's hoe zij ze ging vermoorden. En voor ik wist gooide ze een potje zout in dat aquarium. Haha dat kon echt niettt! Ik heb geprobeerd de visjes te redden :(

Na ik gok 4 uurtjes slaap werd ik wakker en kreeg een berichtje van Jody (buurmeisje) of ik nog mee ging sporten en ik antwoordde terwijl ik nog in bed lag dat ik mee ging. En tja, toen ik nog lag wist ik nog niet wat het effect was van al die goddelijk wijntjes. Maargoed, gewoon stoer doen. Een uur later stond ik in de sportschool mijn alcohol eruit te zweten, haha. En wat een bodybuilders daar en dan bedoel ik niet alleen die gespierde mannen maar die vrouwen hebben echt een ASS waar je u tegen zegt. Ik voel mij daar echt een klein tenger meisje.. ik wil ook dikke billen kweken de komende maanden hier, challenge accepted!!


Ik ga nu even mijn amperbroekies (afrikaans vooor strings) wassen.


byeeeee



Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Zuid-Afrika, Kaapstad

lotte

Actief sinds 24 Aug. 2014
Verslag gelezen: 140
Totaal aantal bezoekers 5050

Voorgaande reizen:

02 September 2014 - 04 Februari 2015

South-Africa

24 Augustus 2014 - 31 December 2014

Mijn eerste reis

Landen bezocht: