day one: already feels like home - Reisverslag uit Kaapstad, Zuid-Afrika van lotte Smit - WaarBenJij.nu day one: already feels like home - Reisverslag uit Kaapstad, Zuid-Afrika van lotte Smit - WaarBenJij.nu

day one: already feels like home

Blijf op de hoogte en volg lotte

03 September 2014 | Zuid-Afrika, Kaapstad

Ik ben er gewoon!!! En ik ben niet het verkeerde vliegtuig ingestapt (waar ik van overtuigd was dat dat ging gebeuren), niet mijn paspoort of boardingpass kwijtgeraakt (chaoot dat ik ben).

Zoals de meeste weten is vliegen niet 1 van mijn favoriete hobby's, maar dat verliep zonder problemen. Zelfs turbelentie gehad maar ik lag op dat moment heerlijk te slapen. Eenmaal aangekomen stond er een afrikaantje met smart op ons te wachten. Hij bracht ons naar het hotel, best western hotel gelegen aan de tafelberg en lions head.

nadat we onze sleutel kregen bereidde we ons voor op het ergste, maaaar
het is echt prima vertoeven met een zwembad dicht bij onze kamer en een terrasje voor ons zelf. Onze stekkie delen we met een Nederlandse en een Duitse. Nadat we onze koffers hadden uitgepakt en we zagen dat de zon scheen zijn we de stad even in gegaan om wat te eten.





Nou kort maar krachtig!!



Tot het volgende verhaaltje xx

  • 04 September 2014 - 22:43

    Denise:

    Goed om te horen! :)

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Zuid-Afrika, Kaapstad

lotte

Actief sinds 24 Aug. 2014
Verslag gelezen: 414
Totaal aantal bezoekers 5063

Voorgaande reizen:

02 September 2014 - 04 Februari 2015

South-Africa

24 Augustus 2014 - 31 December 2014

Mijn eerste reis

Landen bezocht: