the better days - Reisverslag uit Kaapstad, Zuid-Afrika van lotte Smit - WaarBenJij.nu the better days - Reisverslag uit Kaapstad, Zuid-Afrika van lotte Smit - WaarBenJij.nu

the better days

Blijf op de hoogte en volg lotte

05 September 2014 | Zuid-Afrika, Kaapstad

Hii lovely people!

Alweer een reisverslag? Ja, alweer. Ik moet toegeven dat mijn eerste dagen in deze geweldig stad iets minder zwaar zijn dan ik dacht. Gisteren al even met de voetjes in de Alantic Ocean gestaan, op het strand gelegen en bikini selfies rond gestuurd via whatsapp om te laten we hoe zwaar ik het heb.

Vandaag heb ik de eerste meeting gehad op stage. Martine en ik zijn alleen op kantoor geweest (dit kantoor hebben ze gesponsord gekregen van de gemeente) waar ze ons een rondleiding gaf. Op het kantoor hing een gemoedelijk sfeer en ik krijg hier mijn eigen kantoorplekje om te werken aan mijn stageopdrachten. Dit kantoor zal ik gaan delen met andere internationale stagiares.

Vanaf maandag zal stage officieel beginnen. Ik ben zo benieuwd naar de projecten die in de townships zijn opgezet. Ik hoop dat ik het leuk ga vinden. We will see!!

Maandag beginnen dus, wat dus betekend dat ik het weekend nog heerlijk kan genieten van alle indrukken hier. Vanavond hebben we een kennismakingborrel met alle studenten van 4exchange, dus dan zullen de eerste wijntjes over de bar vliegen.

Verder ga ik dit weekend op zo'n veelste toeristisch rode bus mij door de stad laten leiden om eens kijken hoe deze stad in elkaar steekt. Vandaag heb ik zelf ook al een poging gedaan om te stad te ontdekken maar oke, dat was niet zo'n succes. je hebt 1000 zijstraatjes, overal winkels of juist weer lange wegen waarvan ik niet wist waar ik uit kwam.



Maargoed, ik heb nog niet heel veel spannends te vertellen :)

See you xx

  • 05 September 2014 - 15:38

    Martha:

    Heel veel succes maandag met je 1e stagedag. En voor nu een heel goed weekend!!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Zuid-Afrika, Kaapstad

lotte

Actief sinds 24 Aug. 2014
Verslag gelezen: 129
Totaal aantal bezoekers 5062

Voorgaande reizen:

02 September 2014 - 04 Februari 2015

South-Africa

24 Augustus 2014 - 31 December 2014

Mijn eerste reis

Landen bezocht: